Mosa Nostra


Schoonheidsinstituut Mosa Nostra is qua dienstverlening uit haar jasje gegroeid. Door de vernieuwde ambities, de veranderende vraag uit de markt en met het oog op internationale samenwerkingen is gekozen voor een rebranding van de zaak. Met als resultaat: ‘Mosa Nostra’. Kort en krachtig.

 

De nieuwe huisstijl past bij de hernieuwde ambities van Mosa Nostra. De focus ligt op ervaring en toch een bepaalde klasse. Mosa Nostra en haar eigenares Mireille Stevens zijn een bekende naam in Dilsen en omstreken. De rebranding had dan ook als doel om deze naamsbekendheid te benutten in de nieuwe huisstijl.

 

Uit het gesprek met Mireille, waarin de merkidentiteit is vastgelegd, bleek dat de "nieuwe naam" vooral creatief en vooruitstrevend is. Daarom is gekozen voor rosé goud in contrast met zwart. Dit zorgt voor een actieve en geraffineerde uitstraling. Het is een opvallende kleur wat helpt bij het in de markt zetten van haar zaak.